Klacht: Opleiding HBO ICT en Recht ver onder de maat!

op 27 september 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Mijn klacht gaat over de opleiding HBO ICT en Recht. Ik ben zeer ontevreden over de kwaliteit van deze opleiding en de manier waarop de klantenservice omgaat met vragen en klachten. Ik zou iedereen afraden deze opleiding te volgen bij de LOI. Doe het niet en kies een andere opleider!

Mijn ervaring met de opleiding is dat deze niet studeerbaar en niet haalbaar is binnen een jaar omdat:
1. Boeken en andere materialen niet geleverd worden, fout geleverd worden, en in veel gevallen verouderd zijn;
2. Informatie in het leerpad niet overeenstemt met de literatuurlijst. Om het nog erger te maken komen zowel het leerpad als de literatuurlijst vervolgens niet overeen met de exameninformatie;
3. Informatie in het leerpad niet aansluit bij het boek, bijvoorbeeld omdat het leerpad uitgaat van een oude(re) druk, waar de nieuwste druk is geleverd;
4. Examens pas na 3 maanden zijn nagekeken, en niet na enkele weken zoals is aangegeven in de examentoelichting;
5. Inzendopdrachten te laat zijn nagekeken, veel later dan de termijnen die hiervoor in het leerpad zijn aangegeven;
6. De klantenservice en docenten toegezegde reactietermijnen op vragen bijna nooit nakomen, 3 à 4 weken is een gebruikelijke termijn voor een antwoord. Maar alleen wanneer ik er zelf in de tussentijd nog meerdere keren achter aan ga;
7. De klantenservice klachten niet in behandeling neemt.

Als ik al mijn geld terug heb gekregen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 05 oktober 2017 om 12:15 geantwoord

Beste Marjolein,

Vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over de LOI. Uit je bericht maak ik op dat je hier reeds contact over hebt gehad met de klantenservice en ontevreden bent over de afhandeling hiervan. Op basis hiervan heb ik je dossier doorgezet naar de klachtenunit. Zij zullen dit bericht in behandeling nemen en je vandaag verder informeren over de afhandeling.

Dany
LOI Webcare