Klacht: Opleg aangerekend voor dieselvoertuig

op 17 augustus 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Via het internet huurde ik rechtstreeks bij Goldcar een voertuig voor 16 dagen op Gran Canaria. Zoals voorheen probeerden ze me in het kantoor op de luchthaven van Las Palmas te overhalen om een bijkomende verzekering af te sluiten. Vervolgens kreeg ik een voertuig toegewezen waarvoor ik bijkomend 176 euro “deposit” moest voor de “Fuel”.
Toen ik de opmerking maakte dat dit toch veel was omdat ik bij de reservatie voor een “Full-Full” tank had gekozen werd dit afgewimpeld en zei men nogmaals dat dit enkel een deposit was voor de fuel.
Bij de afrekening echter hield men 30 euro in om de wagen te reinigen als ook nog eens 64 euro extra omdat ik een dieselwagen ter beschikking had gekregen. Ik heb contact genomen met hun klantendienst en gemeld dat er bij de huur via internet NERGENS sprake was van een eventuele meerkost voor een dieselwagen, doch hierna kreeg ik geen antwoord meer.

Over de 30 euro reinigingskost ga ik niet discussiëren alhoewel het voertuig niet extreem vuil was, maar de 64 euro meerkost voor de huur van een dieselwagen vind ik niet kunnen !!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hermanator