Klacht: oplader werkt niet

michiel roben op 07 september 2014 over Kaartenhuis.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

een oplader voor de auto voor iphone werkt niet. het bedrijf, oplader.nl zet een valse email op de rekening. Als je een mail stuurt, wordt deze automatisch verworpen. Op de site staan geen contactgegevens. Je kunt op geen enkele manier contact opnemen.

wanneer het aankoopbedrag is teruggestort want het produkt werkt niet.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kaartenhuis.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kaartenhuis.nl over deze klacht.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kaartenhuis.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kaartenhuis.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kaartenhuis.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kaartenhuis.nl

Heeft op 12 april 2018 om 10:09 geantwoord

Beste heermevrouw,
Bedankt voor je melding.
Onze welgemeende excuses dat je tot op heden nooit een antwoord hebt ontvangen. Door een systeemfout is het bericht niet eerder bij ons binnen gekomen en aangezien de klacht een tijd geleden is geplaatst kunnen we helaas geen informatie meer terug zien. Daarnaast zijn wij een website die kaarten aanbieden en geen andere producten.
Groeten,
Team kaartenhuis

Alle klachten die gemeld zijn door