Klacht: Oplader hoesje iphone 5 te laat aangekomen en niet werken.

op 25 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

k heb op 27 november op miniinthebox een opladercase gekocht voor de iphone 5 als kerstcadeau voor mijn vriend, terwijl ik in Zwitserland zat kwam de hoes pas 24 December aan. Toen mijn vriend hem wou gebruiken bleek hij niet te werken en ging ik vervolgens contact zoeken, maar ik kreeg geen antwoord, hulp of een nieuwe toegestuurd. Ik kreeg 2x een automatisch berichtje dat ik contact op moest zoelen (wat ik al 2x had gedaan) en er stond dat de ‘aanvraag’ opgelos was, een automatisch berichtje met geen hulp erin is niet opgelost! Tot op de dag van vandaag geen antwoord gekregen en ze zijn ook niet bereikbaar, NERGENS! We hebben het hoesje gewoon gebruikt zoals er opstaat, een lichtje bleeft voor een paar seconden branden toen we hem in de oplader deden. Maar zelf de iphone 5 opladen doet hij niet, ook niet met de oplader er nog in ook. Verder toen we het pakketje open deden was de verpakking van de iphone hoes half open en gebogen. het doosje ervan was al kapot. Wat is dit? Ik heb een iphone 5 hoes adapter besteld en verwacht dan ook dat die het doen, of anders ten minste antwoord krijgen.

Is er iemand die ooit miniinthebox kan bereiken. Volgensmij krijg ik hier nooit antwoord op van ze.

Gewenste Oplossing:

geld terug !

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 08:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak, we zoeken graag met u naar een passende oplossing.

Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Wij willen u graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.
http://www.miniinthebox.com/nl/r/contact-us.html

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:
http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html

Met vriendelijke groet,

De Klantendienst
MiniInTheBox

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Emcdv