Klacht: OPLADER BETAALD VIA IDEAL, NIETS ONTVANGEN

op 06 april 2013 over Laderwebshop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 maart 2013 heb ik een oplader besteld en betaald via Ideal. (Euro 11,94 met een bevestiging per e-mail van de bestelling) Op 1 april jl. gemaild dat ik nog niets had ontvangen. Op 5 april jl. wederom gemaild en gebeld. Geen gehoor. Bestaat het bedrijf wel ?

Gewenste Oplossing:

Geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Laderwebshop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Laderwebshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Laderwebshop.nl

Heeft op 07 april 2013 om 00:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Alsnog verzonden excuses voor de vertraging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Laderwebshop.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door CD2013