Klacht: Opladen in de bus werkt vaak niet

op 21 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

In de omgeving van Drachten komt het vaak voor dat er bussen zijn waar de oplaadapparaten niet werken. Ik probeer altijd mijn ov op te laden wanneer ik nog voldoende saldo heb, maar dat lukt niet altijd. Dan heb ik soms de pech dat ik net onder de 4 euro saldo kom en dat ik dan niet in de volgende aansluitende bus mag. Sommige chauffeurs zijn coulant maar veel andere chauffeurs geven mij de schuld. Dat vind ik niet terecht, de oplaadapparaten zijn niet voor niks in de bussen geplaatst en horen het ook te doen.

Dat de bussen worden nagekeken zodat de oplaadapparaten wel naar behoren werken en of het mogelijk is om een oplaadpunt op het station van Knobelsdorffplein te plaatsen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 21 juli 2017 om 19:08 geantwoord

Beste Frisoh,

Ai, dat is balen zeg! Jammer om te lezen dat je steeds te maken hebt met defecte oplaadapparaten in verschillende bussen. Als het een optie voor je is kun je voor automatisch opladen kiezen. Ik geef je meldingen door in de regio en je idee voorreen oplaadpunt bij van Knobelsdorffplein geef ik ook door. Excuses voor het ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door FrisoH