Klacht: oplaadpunten

op 14 mei 2017 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

ik woon in een klein dorpje wildervank, voor jaren geleden hadden we een oplaadpunt voor ov op de rede. tegenwoordig moeten wij helemaal naar veendam 20 min fietsen (heb lichamelijke problemen met fietsen). tot overmaat van ramp krijg ik op vrijdag te horen dat mijn zoon een ongeluk heeft gehad. ben vanaf die tijd heen en weer aan het peddelen naar het ziekenhuis in stadskanaal. doordat ik veel pijn heb is het niet mogelijk op de fiets naar veendam te gaan en geen tijd doordat ik die doorbreng in het ziekenhuis. iedere keer als ik naar stadskanaal ga kost het een kaartje van 5 euro dus iedere dag heen en terug is 10 euro. vandaag de derde dag dat ik heen ga, dus al 30 euro en terwijl als ik in de buurt mijn ov op kan waarderen ben ik de helft kwijt. dit moet na mijn idee toch anders kunnen

als er oplossing komt hier voor. of een punt in de buurt of dat dit via internet direct op je ov gezet kan worden. dat jullie me tegemoet komen in het bedrag

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sophia pinkster