Klacht: Smaad en laster

Arno Putten op 25 april 2024 over Opiness in de categorie Websites - Reviews

Geachte heer/mevrouw,

Mijn naam is Arno van Putten en ik ben eigenaar van Autobedrijf Arno van Putten te Nunspeet.
Al ruim 11 jaar heb ik last van een onterechte melding/forum op jullie website. Het is iemand die zich naar mijn mening schuldig maakt aan smaad en laster.
Het is inmiddels 11 jaar geleden en tot de dag van vandaag deelt hij berichten van mij op internet. 11 jaar lang hier mee bezig zijn zegt niets anders dan iemand willens en wetens kapot willen maken.

Het betreffen de volgende 3 vermeldingen.

Kortgeleden heeft deze zelfde persoon zijn valse verhaal ook op google geplaatst. Beseft u alstublieft dat we nu in 2024 leven en deze man zijn valse verhaaltje van 2013 wederom online zet.

Hij beschuldigt mij dat ik bij een auto van 1850 een vervalste apk papier erbij heb geleverd. Dit verhaal klopt werkelijk van geen kant. Een apk papier is niet verplicht om die mee te geven. Alle papieren en documenten die bij de auto zaten heb ik niet eruit gehaald of achtergehouden.
Achteraf bleek er een lekkage te zijn. Ik heb aangeboden om zijn auto te laten herstellen. Wij hadden de auto zonder garantie verkocht dus wij hoefden formeel te zien niets te doen.
Om deze man toch te helpen boden we aan zijn auto te repareren.
Hij had offertes opgevraagd en die kwamen uit tussen de 500 en 1000 euro.
Onze monteur kon dit verhelpen voor 400 euro.
Deze man is nooit op komen dagen. Hij heeft meerdere keren de afspraak met ons afgezegd.
Dit verhaal had een goed einde kunnen hebben mits meneer was komen opdagen.
Dat is destijds niet gebeurt.
Nu lijkt het erop dat meneer 11 jaar later nog steeds bezig is om mij te beschadigen.

We leven in 2024 iedereen zit op internet. 11 jaar lang heb ik hier last van terwijl onze intentie was om die simpelweg op te lossen.

Mijn vriendelijke verzoek is om deze 3 topics te verwijderen alstublieft.

Met vriendelijke groeten,

Tel: 0341-250 401
Mob: 06-533 059 14

www.arnovanputtenautos.nl

Geachte heer/mevrouw,

Het betreffen de volgende 3 vermeldingen.

Om deze man toch te helpen boden we aan zijn auto te repareren.
Hij had offertes opgevraagd en die kwamen uit tussen de 500 en 1000 euro.
Onze monteur kon dit verhelpen voor 400 euro.
Dit verhaal had een goed einde kunnen hebben mits meneer was komen opdagen.
Dat is destijds niet gebeurt.

Mijn vriendelijke verzoek is om deze 2 topics te verwijderen alstublieft.

Met vriendelijke groeten,

8071 WK Nunspeet
Tel: 0341-250 401
Mob: 06-533 059 14

www.arnovanputtenautos.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Opiness over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Opiness in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Arno Putten