Klacht: Onzinreviews van ons onbekende klanten blijven jaren staan.

op 12 oktober 2019 over Opiness in de categorie Websites - Reviews

Sinds 2014 staan er reviews op Opiness welke niets van doen hebben met ons bedrijfje, de verhaaltjes doen geen belletje rinkelen: wie ,wat, wanneer?Het lijken bewuste nepreviews om een concurrent een slechte naam te bezorgen. Reacties van onze kant op deze reviews worden niet geplaatst.

Plaatsen van reacties op reviews door de betreffende ondernemers, hoor en wederhoor. Tegen de ondernemers die dergelijke websites op het internet slingeren zou ik willen zeggen: Zoek eens echt werk i.p.v. het produceren van dit soort onnuttige producten. Ze zijn onderdeel van de moderne babbelcultuur, waarin mensen geld proberen te verdienen met het optuigen van verhaaltjes zonder iets wezenlijks bij te dragen aan de samenleving. Persoonlijk heb ik een afkeer van websites als Opiness omdat hierdoor mensen elkaar niet recht in de ogen de waarheid durven of hoeven te zeggen, omdat mensen met minder goede bedoelingen deze middelen misbruiken zonder dat er redelijk toegankelijke mogelijkheden zijn om dit te corrigeren. Hierdoor leiden veel partijen schade zonder dat er compensatiemogelijkheden zijn. Er kan niet echt worden afgerekend inzake echte of onechte, vervelende ervaringen. Dit veroorzaakt verzuring van ons welbevinden, een cultuur waar zeikers en zeurders de boventoon voeren. Niets deugt, niets is goed, alsof we in een ontwikkelingsland leven.

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Opiness over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Kees van den Berg