Klacht: Het uitlichten van 1 slechte review

RobertCopier1959 op 18 januari 2020 over Opiness in de categorie Websites - Reviews

Wat mij zeer verbaasd, is het volgende. Deze eerste link gaat over ons bedrijf, prima.

https:opiness.nlreviewmonicom-software

Hetgeen ze nu ineens doen is de enige slechte review in een aparte map zetten. Het lijkt mij niet hen taak om dit te doen, want de klanten kunnen alles al lezen in de eerste link. Dit is echt een bedrijfje pesten.

https:opiness.nlreviewmonicom-software?page2

Als onderstaande link verdwijnt en het houden op de eerste link waar iedere klant al kon reageren. En waarom ze dit nu ineens doen is mij een raadsel. Ik heb ze daarover al gemaild, maar ik hoor niets!

https:opiness.nlreviewmonicom-software?page2

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Opiness over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Opiness in behandeling genomen

Opiness

Heeft op 26 mei 2024 om 21:32 geantwoord

Dag RobertCopier1959, Het Opiness platform werkt met een database en licht niet een slechte review eruit. Er is in 2020 contact met u geweest en uiteindelijk hebben wij uw pagina verwijderd. Wij achten de klacht nu als opgelost. Mocht dat niet zo zijn, neem dan graag contact op via [email protected] Met vriendelijke groet, Opiness redactie

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Opiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door RobertCopier1959