Klacht: Afschuwelijk platform wat je veroordeelt zonder feiten kennis.

op 10 november 2019 over Opiness in de categorie Websites - Reviews

Na 25 jaar tevreden een bedrijf te hebben zet dit achterbaks consumenten forum een ongefundeerde klacht neer van een persoon die niet wilde luisteren naar onze adviezen en meent dat hij recht heeft op garantie en zijn beklag doet op internet.
Medewerkers zijn bedreigd door de klant die al niet naar zijn hulpverleners wilde luisteren en dan maar vanuit zijn rolstoel op een schermpje zijn bekrompen ongenoegen naar de wereld kenbaar maakt.
Opiness is zelf zo achterbaks en laf om anoniem te blijven en hun gegevens in de KvK te verbergen,maar de ondernemer moet met naam en bedrijf breed uitgemeten worden op een website wat zijn gezin,privacy en bedrijf aantast.
Opiness spreekt uit ervaring,wat ze liegen,want ik ken ze alleen op deze sneaky manier van ongevraagd mensen veroordelen.
Opiness komt vanzelf in het UBO register binnenkort wat ons dan adresgegevens verstrekt van de eigenaar cq beheerder.
Er zal dan opheldering komen en een vervolgstap over hun privacy.
Opiness meent namelijk dat iedereen moet weten wie er achter een bedrijf zit,de ondernemer wil weten wie er achter Opiness zit.
Dat is binnenkort te lezen op een website bij u in de buurt.

Excuses gaan het niet meer oplossen,daar zal meer voor nodig zijn.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Opiness over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Opiness in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Woeste gedupeerde