Klacht: Opheffen abonnement papieren krant en doorgaan digitale abonnement blijkt onmogelijk

op 08 oktober 2016 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Deze wijziging bleek voor de Volkskrant een opzegging te betekenen en daarmee ben je een geheel nieuwe abonnee. Na 45 jaar Volkskrant lezen word ik hartelijk welkom geheten als nieuwe lezer en bedankt dat ik voor de Volkskrant heb gekozen en krijg ik uitgebreide informatie over de diverse rubrieken in de krant. Volslagen niet toegespitst op onze situatie.
Op de dag dat het gewijzigde abonnement ingaat kan ik (op zaterdag 1 oktober) niet meer bij mijn digitale krant komen. Er zou een code in de welkomstbrief staan, maar die stond er niet in. Ik zou moeten inloggen met mijn abonneenummer, maar dat bleek niet meer van toepassing en een nieuw nummer had ik nog niet.
Dan lukt het mij na 2 telefoontjes op maandag 3 oktober wel, maar dab blijkt dat mijn man op zijn I-pad niet bij de krant kan. Daar zijn weer 2 telefoontjes voor nodig, want daarvoor moest iets gebeuren met de I-pad. Had de Volkskrant ons daar geen informatie over kunnen sturen?

Als ik voor dit gedoe een verontschuldiging en een genoegdoening krijg, minstens het bedrag van de zaterdagkrant die ik pas na het weekend kon lezen.
En als u bij andere lezers met dezelfde abonnementswisseling zorgt dat het anders gaat.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wmnjbuis