Mijn Klacht:
22 juli ! jongsleden hebben wij aangeklopt bij het Stella filiaal in Zaandam waar de medewerker erg behulpzaam was om de kapotte accu van de fiets af te krijgen (zat vast d.m.v. een palletje). Omdat wij de fiets niet bij een Stella filiaal hadden gekocht, maar tweedehands bij Het Fietshokje in Haarlem, heeft hij even overleg gepleegd of wij in aanmerking kwamen voor de service die Stella levert om de accu te laten repareren. Gelukkig kon dit geregeld worden. In de vakantie van de medewerker (de dinsdag die volgt op 22 juli) is de accu opgestuurd naar het hoofdkantoor in Nunspeet. De accu zou gerepareerd worden tegen een bedrag van € 50,–. We hebben een kopie van de werkorder ontvangen. Na twee maal terug te zijn gegaan naar het filiaal in Zaandam en meerdere malen telefonisch contact te hebben gehad, is ons meerdere malen toegezegd dat we terug gebeld zouden worden over de stand van zaken of een nieuwe accu zouden krijgen als de oude echt niet meer te traceren was. Tot nu toe niets!
Gewenste Oplossing:
Of de oude accu gerepareerd terug of een nieuw accu. Maar dan niet meer betalen dan de afgesproken € 50,-.
