Klacht: opgestuurde accu kwijt geraakt

Petra Lammers op 07 oktober 2020 over Stella Fietsen in de categorie Fietsenwinkel, Fietsmerken

22 juli ! jongsleden hebben wij aangeklopt bij het Stella filiaal in Zaandam waar de medewerker erg behulpzaam was om de kapotte accu van de fiets af te krijgen (zat vast d.m.v. een palletje). Omdat wij de fiets niet bij een Stella filiaal hadden gekocht, maar tweedehands bij Het Fietshokje in Haarlem, heeft hij even overleg gepleegd of wij in aanmerking kwamen voor de service die Stella levert om de accu te laten repareren. Gelukkig kon dit geregeld worden. In de vakantie van de medewerker (de dinsdag die volgt op 22 juli) is de accu opgestuurd naar het hoofdkantoor in Nunspeet. De accu zou gerepareerd worden tegen een bedrag van € 50,–. We hebben een kopie van de werkorder ontvangen. Na twee maal terug te zijn gegaan naar het filiaal in Zaandam en meerdere malen telefonisch contact te hebben gehad, is ons meerdere malen toegezegd dat we terug gebeld zouden worden over de stand van zaken of een nieuwe accu zouden krijgen als de oude echt niet meer te traceren was. Tot nu toe niets!

Of de oude accu gerepareerd terug of een nieuw accu. Maar dan niet meer betalen dan de afgesproken € 50,-.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stella Fietsen

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in behandeling genomen

Bericht van Stella Fietsen

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Lammers, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en u een e-mail gestuurd met de vraag voor meer informatie. Een reactie op deze e-mail zien wij graag tegemoet komen. Met vriendelijke groet, Stefanie - Customer Care

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen

Heeft op 20 oktober 2020 om 15:35 geantwoord

Geachte mevrouw Lammers,

Inmiddels is er contact opgenomen met u over uw klacht.
In dit gesprek is toegezegd dat er een jong gebruikte accu geleverd wordt voor €50,-. Hier is inmiddels ook al een afspraak voor gemaakt.

We hopen dat het hiermee naar tevredenheid is opgelost. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak wat hierin is ontstaan!

Deze klacht sluiten we nu af, maar neem gerust contact op met ons wanneer er nog vragen zijn. Dit kan telefonisch via 0341-252266 of door een mail te sturen naar [email protected] o.v.v. Klacht.nl. Wij pakken uw bericht dan zo spoedig mogelijk op.

Wij vertrouwen erop dat alles duidelijk is en wensen u nog een prettige dag.

Melissa - Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Petra Lammers