Klacht: Opgeloste klacht is helemaal NIET opgelost

op 11 augustus 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb in Juni een klacht geplaats hier over Simpel en het verdwenen beltegoed van mijn dochter. Deze heeft men hier afgedaan als zijnde opgelost MAAR er is helemaal NIKS opgelost. In totaal is er ruim 28euro aan beltegoed verdwenen. Men heeft mij een cadeaukaart gestuurd van bol.com omdat men mij sinds Januari al aan het lijntje houd over waar het beltegoed gebleven is. Volgens de TD van Simpel wiens werk ik moet doen want ik moet aanleveren welke bedragen wanneer opgewaardeerd zijn en wat er verbruikt is, heeft mijn dochter betaalde sms diensten ontvangen, deze kunnen wij alleen niet zien op de verbruiksafrekening. Maar volgens een site waar ik een en ander zou kunnen controleren heeft ze helemaal niets omvangen sterker nog deze he ik zelfs geblokkeerd.

Ik wil dat men nu eindelijk eens eerlijk is bij Simpel en dat men het tegoed wat ik wel betaald heb maar wat niet gebruikt is terugstort op mijn bankrekening en eens ophoud met allerlei niet plausibele verhalen die vervolgens volgens de controle middelen die ze zelf aandragen helemaal niet blijken te kloppen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Marco van Dinther

8 maanden geleden - Inmiddels zijn we al in September aanbeland. Van de dames en heren van Simpel heb ik niets meer vernomen. Blijkbaar is het heel normaal dat er 28euro aan beltegoed verdwijnt dat niet te zien is. De technische dienst zegt dat het betaalde sms diensten zijn die ik niet kan in zien maar zij wel. Als ik via een comtrole site kijk of er betaalde sms diensten worden afgenomen dan is het antwoord NEE. Als ik vraag of ze me dan kunnen laten zien waar het geen gegaan is dan blijft het stil van de kant van Simpel. Vandaag maar weer eens een klacht gestuurd via het formulier op de site eens kijken of ik hier dit keer wel een reactie op krijg. Of dat het ook hierop net als de vorige keer stil blijft. En anders ga ik toch maar eens contact zoeken met de autoriteit mobiele telecom aanbieders, eens kijken wat zij hiervan vinden. Simpel jullie hebben mijn mailadres en mijn telefoonnummer neem eens contact op zodat dit nu eindelijk eens afgehandeld kan worden. Met inmiddels iets minder vriendelijke groet, Marco

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 28 november 2017 om 11:22 geantwoord

Heeft op 28 november 2017 om 12:50 geantwoord

Hallo Astrid men heeft nog geen contact met mij gezocht. Ook op een klachtenmail krijg ik geen reactie. Als je wil kun je contact met me opnemen mijn nummer hebben jullie. Eindigde op 714. Mochten jullie het niet hebben laat het me dan even weten.

Marco

Alle klachten die gemeld zijn door Marco van Dinther