Klacht: Opgelost door UPS?

op 27 september 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een aantal dagen geleden een klacht ingediend bij UPS waarna zij de klacht meteen hebben afgemeld als OPGELOST, echter UPS heeft 1x mijn voicemail ingesproken en geen nummer achter gelaten dus ik kan niet terug bellen. Gisteren en vandaag niemand gebeld dus echt te gek dat ze deze klacht de status ‘opgelost’ mogen geven.

Ik wil dat er mijn vorige klacht wordt opgelost! Niet zeggen dat de klacht is opgelost terwijl er nog helemaal NIETS aan gedaan is!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 28 september 2017 om 06:39 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses hiervoor, echter ons UPS Access Point team heeft reeds meerdere keren geprobeerd contact met u op te nemen, echter het door u opgegeven telefoonnummer wordt niet beantwoord. Er zijn tevens meerdere Voicemail berichten voor u achtergelaten.

U kunt altijd contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500 mocht u zelf contact op willen nemen. Ik heb verzocht of ze u heden morgen nogmaals willen proberen te contacteren.

UPS Social Media Team.

Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Heeft op 28 september 2017 om 07:06 geantwoord

Er is geen oplossing! Nogmaals er is 1x mijn voicemail ingesproken. Bewijs genoeg tegenwoordig met de mobiele telefoons.

Reactie van de melder van de klacht MvdV

2 weken geleden - Ik ben vandaag tot 12.00 zowiezo te bereiken!

Reactie van de melder van de klacht MvdV

2 weken geleden - Helaas, door niemand gebeld vandaag. Kunnen jullie de status ‘opgelost’ eraf halen, want er is NIEMAND die contact opneemt (behalve die die ene voicemail 4 dagen geleden)

Alle klachten die gemeld zijn door MvdV