Klacht: Opgelicht door rofra home

Gea1962 op 12 april 2018 over Rofra Home in de categorie Horeca

November 2016 onze bank en loveseat en hocker ontvangen,de kussens waren na 2 weken al uit vorm
Vanaf dag 1 contact gehad, foto gestuurd dat er een dikke draad in de hocker zat, en een vale vlek in de loveseat, hocker is opgehaald en na drie weken terug gebracht, kon gelijk weer mee terug ze hadden er niets aan gedaan, 7 maanden zonder hocker gezeten, de meneer die het terug bracht heeft foto van de loveseat genomen , ook aan de achterkant wat in zicht is kan je het houtenframe zien , ik zou bericht krijgen, ook heeft hij nietjes uit de bank gehaald die zichtbaar waren, tot op heden na gemaild te hebben en gebeld te hebben , ja u wordt deze week terug gebeld, ben ik 1 x terug gebeld dat was in het begin over de klacht van de losse kussens dat daar na 2 weken al geen vorm meer inzaten, wordt er niks aan gedaan, geveld en nog eens gebeld, met elkaar hebben wij 4240,00 euro betaald, en het lijkt op een bank van 400 euro

2 weken geleden weer gebeld dat de beschermplaatje van de bank eraf zijn en wij nu krassen krijgen op de tegels, u wordt morgen terug gebeld en wij sturen beschermplaatjes op, droom maar verder je wordt niet gebeld en er wordt niets opgestuurd

Mensen koop hier niets

Als ik de helft van het aankoop bedrag terug krijg

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door