Klacht: Opgelicht door Corendon

op 15 juni 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Ik kwam 10-6-2017 via Corendon naar Turkije en werd in Halici hotel in marmaris geplaatst. Mijn vrienden waren 1 dag eerder dan mij en verbleven in hotel dr naast. Morgens kwamen ze mij op halen zo dat we met en alle wat gingen doen. Mocht niet van de manager van het hotel. Er mochten geen vrienden van buiten in het halici terrein komen. Ik vond het absurd want ik werd alleen opgehaald bij de receptie meer niet. Toen ben ik voor hoer uitgemaakt door de manager van het hotel. En zij bevalt het niet rot dan maar op. Ik zij dat ik geen probleem wou en ging mijn tas pakken. Ik belde de reisleider en verhaal gedaan ze zij dat zijn de regels en dat ik maar moest pikken. Werd niet geholpen. Heb ik een ander hotel kamer moeten huren. Hotel halici wou mij niet uit checken. Daar door zij de Office manager van corendon in marmaris Isa canpolat dat ik maar uit moest zoeken en werd totaal niet aan me geluisterd. Ik heb aan giften bij de politie gedaan in marmaris. Corendon medewerker zij zelfs bij de politie bureau ach Nederlander die hebben geld zat laat ze maar voor 2 hotel betalen tegen de hotel manager van halici. Sorry hoor maar dit is schandalig ik ben van Turkse af komst ik versta heel goed turks. Nu heb ik zak geld die ik mee genomen heb mijn 2 de hotel betaald mijn vakantie is naar de gotverdomme. Corendon betaald niet mijn geld terug en hij zorgt de ook niet een andere hotel en ook niet mijn transfer naar bodrum airport. En ik zit nu in turkije uit gescholden en zonder geld en heel mijn vacantie verknald. Wat nu ?????

Als al mijn schade een leed opgelost is.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Olga Disbudak

1 week geleden - Ik ben gelukkig nu in Nederland. Corendon heeft mijn transfer ook niet geregeld, ik heb een taxi moeten regelen van uit marmaris naar bodrum om 05:00 smorgens bijna 400tl. Of bij het halici hotel moeten zijn waar ik uitgescholden en bedriegt ben waar ik 2 aangiftes heb lopen. Ze konden niet eens mijn veiligheid geranderen. En ik maar weer zelf uit zoeken. NOOiT MEER Corendon....

Alle klachten die gemeld zijn door Olga Disbudak