Klacht: Opgelicht

op 29 oktober 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Via Autoeurope een auto gehuurd met Super Cover verzekering.
Aangekomen om 21:00 op het vliegveld Faro en naar de balie van Goldcar gegaan. Eerst bijna een uur wachten voor je geholpen wordt en daarna te horen krijgen dat ze niets te maken hebben met de verzekering van Autoeurope en dat ik bij hun bedrijf een verzekering af moet sluiten van 168 euro en anders krijg ik de auto niet mee. Daar sta je dan om 22:00 uur op het vliegveld. Je hebt geen keus dus je moet hun verzekering nemen want je hebt de auto nodig. Autoeurope is ook niet te bereiken want die zijn dicht. Wat een oplichterij. Voor mij nooit en te never meer Goldcar. Wat een waardeloos bedrijf en wat een onbeschoft personeel.
Autoeurope de volgende ochtend gebeld en dan krijg je iemand aan de telefoon die zegt dat ik maar een klachtenformulier in moet vullen op hun website. Nog een waardeloos bedrijf. Ik heb een email gestuurd met mijn klacht en tot op vandaag nog steeds niets vernomen van Autoeurope.

Als ik mijn geld terug krijg van Autoeurope of van Goldcar.
Ik ben nu in het totaal 105 euro kwijt aan Autoeurope met supercover verzekering en 168 euro aan Goldcar.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jean.007