Klacht: opgelicht!!!

op 17 september 2017 over Hype-Store.nl in de categorie Internetshops - Gadgets

Mijn dochtertje van 9 inmiddels zou een hoverboard op haar verjaardag krijgen maar aangezien ik bijstand moeder ben en het zelf niet allemaal kan betalen moest zij zelf ook aan mee betalen we hebben nooit iets ontvangen en krijgen ook geen geld terug mijn dochtertje was 8 sept jl jarig en heb 4 sept jl het geld al overgemaakt kreeg wel mailtjes eerst zou ik het de vrijdags op haar verjaardag krijgen dat is verzet naar de woensdags als je dat niet wou kon je het annuleren en zou je het geld terug krijgen ik heb gemaild dat ik graag mijn geld terug wou omdat het een cadeau was voor mijn dochtertje en de woensdags erop 13 sept jl kreeg ik pas een mail dat ze het zelf al de bestelling hadden geannuleerd want er was wat mis gegaan met de levering en zou zo spoedig mogelijk ons geld terug krijgen tot op de dag van vandaag hebben we geen cent terug gezien mijn dochtertje is heel erg verdrietig want heeft hierdoor geen verjaardagscadeau gekregen ik vind dat de mensen die allemaal klachten hebben over dit bedrijf aangifte moeten doen dit zou niet mogen in Nederland zo de mensen te belazeren!

Als we onze geld weer terug hebben!!!

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hype-Store.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hype-Store.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jannie de vries