Klacht: Hoverbord

op 15 december 2017 over Hype-Store.nl in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
Ik heb een hoverbord op 5 September besteld als een kado in de verjaardag van mijn Zoon en ze zijden dat het komt na een week maar we kregen niks en dan hebben we een e-mail gestuurd als aanmelden dat de product niet binnen komt en ze zijden dat we moeten nog een week wachten ,toen zijden we dat we ons geld graag terug willen en dan moeten we van hun 30 werk dagen wachten en tot nu hebben we helemaal niks gekregen en die geld was vanuit de spaarpot van mijn zoon,bespaart voor andere en half jaar.
Ik wil iemand die ons kan helpen of advies geven

Gewenste Oplossing:

Als mijn geld terug komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hype-Store.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hype-Store.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Salip