Klacht: opgelicht

op 11 augustus 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Ik had via internet een auto geboekt bij euro car en dan kom je uit bij Goldcar, alles netjes betaald van te voren incl extra verzekering en vol=vol brandstof 366 euro
komen in Barcelona aan en begint de medewerker over extra verzekering ik zeg nee die heb ik al geregeld en betaald via internet, gaat ie beetje moeilijk lopen doen dat ik die toch moet nemen en dan ik anders de auto niet mee krijg, ik poot stijf gehouden dus wil via creditcard alleen borg betalen zegt ie dat mijn card niet werkt en dat ik 202 euro moet betalen als extra verzekering omdat mijn creditcard niet werkt. niet betalen is geen auto zei hij nog, dus ik die 202 euro met gewone ING pas betaald en auto meegekregen. hebben we gelijk gebeld met nr wat op de lijst stond zijn ze na 13:00 uur niet meer te bereiken, lekker dan. Nu thuis gebeld en werd ons verteld dat de card niet werkte ivm geen tegoed en dat dit extra verzekering was. Ik ING gebeld of dat kan en die vertelde dat er gewoon genoeg geld opstond en dat er bij Goldcar een storing was en dat ze 3 x geprobeerd hadden geld af te schrijven. dus ik weer gebeld met Euro car en nu moet ik bewijs opsturen dat er genoeg geld opstond en dat ik dan misschien mijn geld terug krijg, echt belachelijk dit nu hoop ik maar dat ik het terug krijg, alles gaat in gebroken Engels en ze zijn slecht te verstaan, wat kan ik nog meer doen.

Ik ben pas tevreden als ik mijn 202 euro terug heb.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aadvantol