Klacht: Opgelicht?

op 11 mei 2017 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Referentienummer: 533 363 869.

Ruim voor mijn vakantie heb ik via Rentalcars een auto gehuurd op Ibiza. Ik moest daarvoor een bedrag betalen van € 190.-. Op het formulier had ik keurig het vluchtnummer HV 5679 vermeld. Met een vertraging kwam ik aan op Ibiza en aan de balie van Goldcar kreeg ik te horen dat er geen auto meer voor me was want ik was te laat. Wat bleek het systeem van Rentalcars stond een ophaaltijd van 10.00 uur en het was nu 20.00 uur. Dat ik de auto voor de gehele dag had betaald maakte niets uit en ook mijn verweer dat ze via het vluchtnummer immers konden zien hoe laat ik aankwam hadden ze ook niets mee te maken. Ik was TE LAAT.
Na mijn vakantie heb ik de firma Rentalcars verzocht om mijn betaalde € 190.- terug te storten want ik had immers geen auto gekregen werd afgedaan met een bedrag van € 90,-. Rentalcars hield m.i. ten onrechte € 100,- in.
IK VOEL MIJ OPGELICHT!!!!

Ik wens mijn € 100.- terug die Rentalcars te onrechte van mij inhoud. Tevens wil ik een tegemoetkoming van de andere auto die ik moest huren en mij € 400,- kostte

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Crunch