Klacht: opgelicht

op 19 maart 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Ik bestelde 2 tickets voor Marilyn Manson op 5 augustus voor mijn vriend zijn 50ste verjaardag. Pas bij het overzicht op het einde, als ik dus mijn visa nummer al ingegeven had, dat ik 6 tickets besteld had, dat er nog eens 118,70 euro servicekosten bijkwamen, afhandelingskosten 24,95 euro. Dit brengt dus het totaalplaatje op een 574,93 euro !!!!!!!!????
Het kan toch niet dat je pas na de betaling via visa opeens dit ziet????
Dat je na je betaling pas te zien krijgt dat je 6 tickets hebt? Je krijgt dus niet de mogelijkheid om iets recht te zetten als het programma opeens 6 zet terwijl je 2 tickets intikt. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, je kan de bestelling ook niet afzeggen.

Ik ben tevreden als ik 574,93 euro terugkrijg. De e-tickets zitten in mijn box . Viagogo mag ze terug hebben.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht lutin

3 maanden geleden - Tot zover is dit nog altijd niet opgelost. Hoe komt dit?

Reactie van de melder van de klacht lutin

2 maanden geleden - We zijn ondertussen juli en heb nog altijd niets van jullie gehoord. Hoe komt dit? Bestaat deze site niet?

Alle klachten die gemeld zijn door lutin