Klacht: Opgelicht

op 26 juli 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

10 Dagen terug een bestelling geplaatst bij de wehkamp, fout van me leven. Maandag 4 juli zou ik mijn bestelling ontvangen, nooit gebeurd. Gebeld met de wehkamp en ja hoor kreeg te horen dat me bestelling retour is gezonden. Waarom? Weten we niet mevrouw, we hebben u een brief verstuurd die moet u afwachten. Daarin staat beschreven welke stap u moet ondernemen. We kunnen u niet vertellen wat er in de brief staat. Precies 7 dagen later ontvang ik die brief waarin staat dat zij hebben geprobeerd telefonisch contact met mij op te nemen maar dit niet is gelukt. Pardon? Ik heb iedere dag met ze aan de telefoon gehangen, konden ze mij dit niet door de telefoon vertellen?? Gisteren, 11 juli 2017 nogmaals telefonisch contact gehad met dit rotzooi bedrijf en afgesproken dat mijn pakket vandaag afgeleverd zou worden bij een dhl punt. Ik log mij zojuist in op mijn wehkamp account waarin vermeld staat dat het pakket is geweigerd en dat het retour gezonden zal worden. Ik ben meteen naar het dhl punt gelopen om dit na te vragen maar ik heb mij door de medewerker laten vertellen dat dhl vandaag helemaal niet langs is geweest. Woedend gebeld met de wehkamp en ja hoor wat krijg ik te horen? Sorry mevrouw we weten niet wat er aan de hand is we kunnen nu niets voor u doen we hebben een mail verstuurd naar de juiste afdeling maar wanneer de mail opgepakt wordt dat weten we niet. Stelletje oplichters. Wat weten jullie wel?? Als ik had geweten hoe jullie mensen oplichten als bedrijf had ik me bestelling wel via bol.com geplaatst, veel sneller en behulpzamer aan de telefoon. Dat valt over jullie niet te zeggen? Het is altijd: we kunnen er nu niets aan doen mevrouw u moet afwachten. Gatverdamme.

Als ik op tijd mijn bestelling had ontvangen, dus bij deze 8 dagen terug, dan was ik tevreden. Aangezien dit niet meer terug te draaien is mag de wehkamp mij best tegemoet komen in de prijs van het door mij aangeschafte product

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door O.oztass