Klacht: Opgelicht!!!!!

op 03 juli 2012 over DS Gadgets.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb begin dit jaar een roze ds gekocht bij ds gadgets die kwam keurig op tijd naar aantal keer vragen aan toen de eigenaar .nadat mijn dochtertje jarig was geweest wou zij op de ds spelen dus ds aan de lader gedaanmaar ds deed niks je kon geen spelletjes splen en hij laade ook niet op.dus gemaild met * hoorde daar niks van later kreeg ik naar de zoveelste keer proberen een mailtje van ds gadgets met de mededeling dat * niet meer de eigenaar was en dat hun het nu overnamen . na uigelegt te hebben wat er mis was met de ds kreeg ik een nieuwe accu opgestuurd want dat was het probleem volgens hen .Maar ook dit werkte niet dus weer gemaild met ds gadgets en uitgelegd dat de ds het nog steeds niet deed ,Toen moest ik de ds naa hun opsuren met de orginele aankoop bon erbij Dat heb ik gedaan ik heb het aangetekend verstuurd zodat ik kon zien dat het bij hun was aangekomen.zij zouden hem opsuren voor reparatie of als dat niet wou zou ik een nieuwe krijgen.naar velev mailtjes te hebben verstuurd reageren ze nergens meer op en heb ik een heel verdrietig meisje van 6 jaar zonder ds zelfgs nadat ik heb aangegeven mijn advocaat in te schakelen laten zij niks meer horen.En ben ik 104 euro kwijt en heb niks!!!!

Als ik een goe werkende ds lite roze krijg of mijn voledige aankoop.

Alle klachten die gemeld zijn door mikieben