Klacht: Opgelicht

op 23 mei 2021 over Bouwcontrol in de categorie Bouwbedrijven

Aan de deur werd gevraagd voor het schoonmaken van dakgoten. Op 19 mei 2021 kwamen ze langs.
Vervolgens vertelden ze me dat de goten zo lek als een mandje waren en konden repareren ter plekke. Alleen schoongeveegd. Niks gerepareerd! was ook niks kapot (kosten 483 euro)
Enige wat gedaan is (om voor te doen dat er gewerkt is), is een dakpan dichtgesmeerd met een teerachtig middel met piepschuim erin

Vervolgens lekkage in nok laten repareren (een of andere teer met piepschuim opgesmeerd) binnen half uurtje. Ventilatie via gaten die in de nok zitten, gaat niet meer.
Kosten 443 euro.
Meerdere keren gebeld met het bedrijf maar ja, ik heb akkoord gegeven (nadat ik overrompeld was) en het zijn hele normale prijzen. Het was zelf nog goedkoop, zo beweerde de vrouw aan de telefoon.
Aan de deur kon gelijk gepind worden

Totale kosten 1121,25 voor werk wat niet uitgevoerd is en voor werkzaamheden, waarvan je kan afvragen of de lekkage daadwerkelijk verholpen is. In totaal zijn 2 mannen een half uurtje bezig geweest

Ik ben pas tevreden als ik een groot gedeelde van het geld terug gestort krijg.
De bank heb ik ook benaderd, maar zeggen geen rekening te kunnen zien.

Gegevens van het bedrijf zijn. www.bouwcontrol.eu
Titatiumlaan 84 5221 CK 's-Hertogenbosch
tel 073 6900027 of 06 16002282
Dakgoten zijn niet gerepareerd, alleen schoongeveegd.
Kosten aan de nokpannen zullen hooguit een paar 10tjes gekost hebben. Dit soort mensen, zijn alleen op je geld uit en moeten bestraft worden.

Ben bereid een bedrag tot max 200 euro te betalen, maar dat is al buitenproportioneel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bouwcontrol

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bouwcontrol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mark Flier