Klacht: Opgelicht !!!

op 02 januari 2019 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Pas op Oplichters ! ,boek geen vakantie bij Corendon !!!!

Het jaar 2019 goed begonnen door een vakantie te boeken met ons gezin naar Turkije.

Gisteren dus een vakantie geboekt met 4 personen bij het Miracle resort te Lara in Turkije ,althans dat dachten we.

Ook direct de aanbetaling voldaan en bevestiging per mail ontvangen dat de reis geboekt is.

Tot onze verbazing krijgen we een dag later een mailtje dat de reissom niet klopt en er een foutje zat in het totaalbedrag.

Of we even het verschil van € 1100,- zouden willen overmaken.
€ 1100,- is nogal een verschil en nadat ik op internet ben gaan zoeken of dit zo maar kan kom ik tienduizenden hits tegen van vele mensen waar dit ook het geval bij was,ook heeft dit onderwerp meerdere malen aandacht gekregen in de media en het programma OPGELICHT.

Klantenservice gebeld,maar die konden niks betekenen of een andere reis aanbieden.

Ik voel me zwaar belazerd waar je de ene dag een mooie vakantie met je gezin geboekt denkt hebben , wordt je de volgende dag vriendelijke verzocht om nog eventjes €1100,- extra over te maken.

Ik hoop dan ook dat dit bericht vele mensen bereikt met de hoop dat ze bij een andere touroperator hun welverdiende vakantie boeken i.p.v. bij deze smerige oplichtingspraktijken van Corendon.

De reissom wordt gehanteerd waar ik deze daadwerkelijk voor geboekt heb.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chiel82