Klacht: Openingstijden

op 29 mei 2020 over ING in de categorie Banken

Op uw site staan openingstijden van de ING kantoren in Den Bosch, deze kloppen niet. Alleen Kerkstraat is open, gelieve deze aan te passen. Erg slordig.
Vraagje: waarom zijn deze kantoren gesloten, winkels zijn toch ook open.

en al aangegeven, dus moet bekend zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 29 mei 2020 om 16:15 geantwoord

Beste JTJM Neilen enof,

Ik kan me voorstellen dat wanneer je een kantoor bezoekt, je niet voor verrassingen wilt komen te staan. Excuses dan ook voor het ongemak!

Vanwege de Corona situatie zijn veel van onze kantoren momenteel gesloten, om de gezondheid van zowel onze klanten als medewerkers te beschermen.
Onze locaties zijn doorgaans kleiner dan veel winkels en worden daarnaast op een andere manier gebruikt.

Dit is dan ook de reden dat veel kantoren vooralsnog gesloten blijven. Hoewel dit niet altijd fijn is, gaat de veiligheid boven alles.

Wel zijn er nog enkele kantoren open voor noodgevallen. Om verdere verspreiding van het virus te voorkomen vragen we je dan ook om alleen langs te komen, wanneer dit strikt noodzakelijk is.

Hoewel de ontwikkelingen soms sneller gaan dan verwacht, doen we er alles aan om de beschikbaarheid en openingstijden van onze kantoren up to date te houden. Ook is het goed om te weten dat we druk bezig zijn met de voorbereidingen om enkele locaties op 2 juni te heropenen. Deze zullen vanaf dat moment ook direct op onze website worden bijgewerkt :)

Meer info over de geopende kantoren en mogelijkheden in deze huidige situatie, inclusief de huidige beschikbaarheid in Den Bosch, kan je terugvinden op onze onderstaande site!

https:www.ing.nlparticulierklantenservicebankzaken-beginnen-of-beeindigengeldautomaat-of-kantoor-zoekenindex.html

Vriendelijke groet,

Ronnie