Klacht: Openingstijden

op 21 februari 2018 over Schoonenberg in de categorie Zorghulpmiddelen

Sinds half december 2017 piept mijn rechter gehoorapparaat en ben ik een paar keer naar het filiaal gegaan op dit op te lossen. De eerste keer werd er geen goede oplossing geboden en werd met een nieuw slangetje naar huis gestuurd. De tweede keer werd ik gewezen op het service uur. Mw had lunchpauze en daarna een afspraak. Ik was alleen welkom tussen 16.00 uur en 17.00 uur, terwijl men voorheen gewoon binnen kon lopen. Ook ben ik vanaf het begin af aan niet serieus genomen.
Ik weet niet wat zij denken.. dat alle gehandicapten achter de geraniums zitten of zo? Ik werk zelf in de zorg. Als ik zo met mijn cliënten om zou gaan stond ik al lang op straat…
Ik ga voortaan wel naar een andere hoorwinkel waar men wel de hele dag open is.

Als ik gewoon serieus wordt genomen als klant zijnde. Mogelijk dat er aan het piepen van mijn gehoorapparaat nog iets gedaan kan worden.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoonenberg

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoonenberg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Christab1