Klacht: Openings welkomstgeschenk

op 19 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Afgelopen donderdag 13 okt ben ik met mijn moeder samen naar de opening geweest van het verbouwde AH filiaal in Westwijk Amstelveen (Westwijkplein 7). Als feestelijkheid was er een actie, bij € 15,- of meer aan boodschappen kregen de klanten een doosje bonbons. Mijn moeder had voor € 23,- aan boodschappen, maar kreeg te horen dat de bonbons op was. Ze vond het jammer, maar op is op en daar kunnen we niks aan doen. Geen probleem tot zover. Tot mijn moeder vandaag weer boodschappen ging doen en tegen een medewerker zei dat de bonbons van de week zo snel op was. De medewerker zei toen dat het helemaal niet op was en dat er achter genoeg was. Ze wilden het echter niet weggeven aan de klanten. Pure oplichterij. Mijn moeder is al jaren een goede klant van dat filiaal en er wordt gewoon keihard tegen haar gelogen dat het op is. Dit is absoluut ontoelaatbaar en niet integer … liegen tegen een klant.

Mijn moeder wilt graag dat deze klacht besproken wordt met de filiaalmanager en dat er excuses van uw kant komt. Het gaat niet eens om die bonbons maar om het feit dat je gelokt wordt met iets en dat je dan in de maling wordt genomen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corrie Nieuwenhuizen