Klacht: open verpakking en te weinig inhoud.

op 08 juni 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Bestelling werd al binnen 2 dagen bezorgd. Super. Helaas zei de bezorger direct dat de verpakking open was en of ik wilde controleren of inhoud compleet was. helaas niet 3 maar slechts 2 achterbankbeschermers in de zak. Ik heb de bezorger een kopie van mijn bestelling mee gegeven. Heeft u hier iets van vernomen en kan ik gewoon afwachten op nieuwe bezorging?
Ik wilde u hiervan wel op de hoogte stellen.
Mijn bestelnummer is 201373800

Ben altijd tevreden na bestelling en bezorging.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 15 juni 2016 om 14:53 geantwoord

Beste Yvonne,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat het pakketje beschadigd en incompleet is aangekomen.
Het pakketje is volledig en onbeschadigd verstuurd, vandaar dat wij ervan uitgaan dat het gaat om schade die het pakketje heeft opgelopen tijdens het distributieproces van het post-zendbedrijf.

Uiteraard geldt het bovenstaande niet voor uw rekening, maar voor de onze.
Ik zie dat mijn collega's een nieuwe order hebben aangemaakt en deze reeds naar u verzonden hebben.
U heeft uw bestelling als het goed is, volledig & onbeschadigd in ontvangst mogen nemen.

Onze excuses voor het ongemak dat u heeft mogen ervaren.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door janniejannie