Klacht: Opeenstapeling van bijkomende kosten

Joons77 op 11 september 2021 over Do You Spain in de categorie Autoverhuur

Ik ben vandaag aangekomen op Ibiza en het zit mij allemaal niet lekker hoe het is gegaan. Ik heb er geen goed gevoel bij, vandaar dat ik deze klacht indien.
Voor het boeken van de (mini) auto, heb ik €594,62 betaald. Vervolgens €62,70 voor de Platina verzekering die ik moest afsluiten.
Vandaag op de AirPort heb ik bij Goldcar wéér €274,64 moeten betalen voor een verzekering en €114,- voor benzine.
Ik heb de dame mijn formulieren, voucher en verzekeringsbewijs laten zien, maar ze verklaarde mij voor gek als ik voor 15 dagen autohuur enkel voor een borg van €1100 zou gaan.
Ik begrijp al deze kosten niet en een uitleg kon de dame (slecht Engels, mondkapje op én een scherm) mij niet goed geven. Ik moest opschieten, want er stonden nog meer mensen in de rij. Ik heb nu een auto voor 15 dagen voor een totaalbedrag van €1045,69 excl voltanken van de auto??? Why tell me why?

Ik wil graag een duidelijk uitleg van al deze kosten. Ik baal enorm dat ik niet bij mijn vaste autoverhuurder, Sunny Cars, heb geboekt. Daar was de prijs €700 nog wat incl alles. Een vriendinnetje wees mij op dit bedrijf en ik heb mij laten leiden door het bedrag van de boeking €594.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Do You Spain

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Do You Spain nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joons77