Klacht: opdringen van eigen risico verzekering via Goldcar,ookal heb je een extra verzekering genomen

op 09 augustus 2016 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Ik heb al zoveel klachten gevonden omtrent Goldcar en de extra verzekering…Heb ook op klachtenkompas een klacht ingediend zoals zovelen.Maar de klacht wordt gewoon niet in behandeling genomen en ik denk hier ook niet!

Heb in juli 2016 een auto gehuurd via Goldcar maar wel de kleine lettertjes gelezen.
€1.100 Dit is het bedrag dat wordt geblokkeerd als waarborg, TENZIJ JE EEN BIJKOMENDE VERZEKERING NEEMT en dat heb ik gedaan VIA de reserveringsbevestiging van Goldcar!!! Ik kom 11 juli bij het loket aan en krijg de auto niet mee als ik geen verzekering via Goldcar neem, ookal laat ik de bevestiging zien van de extra verzekering. Ze hebben mij, en andere klanten op een erg opdringerige manier een extra verzekering en brandstof aangesmeerd voor in totaal € 262,95.
€ 40,00 erbij en dan had ik het dubbele van de huurauto betaald!
De belofte van restitutie van brandstof is ook nog niet gebeurd!

Dat er eens aandacht aan wordt geschonken en het bedrijf Goldcar aangepakt gaat worden!
Ik wil mijn geld terug!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door francisv