Klacht: Op wat voor manier dan ook geen autohuur mogelijk in Kefalonia Greenmotion!

op 12 juli 2017 over Auto europe in de categorie Verhuur

Beste Auto Europe,

Naar aanleiding telefonisch gesproken te hebben met Ruben en een Engelse dame op 6-7-2017 in Griekenland Kefalonia is het niet gelukt om tot een compromis te komen voor een auto huur mogelijkheid. De reservering staat op de naam M de jong en is betaald met mijn creditcard die op mijn naam staat S D Kames. Nu ging het bedrijf waar we de auto van jullie hebben gehuurd niet akkoord dat zijn naam op de reservering stond en de creditcard op mijn naam staat. Na een strijd aan de telefoon werd ons aangeboden om vanaf morgen een auto te kunnen huren naar dat zou ons weer rond de €70 euro kosten. Belachelijk!! Je zou wel één betere compensatie verwachten van zo een groot bedrijf of met de samenwerkende bedrijven. De vrouw van dit bedrijf was erg chagrijnig en kon ons niet normaal te woord staan. Zelfs de hoteleigenaar kon geen normaal gesprek met deze beste mevrouw voeren. Helaas waren we dus genoodzaakt om een taxi terug te nemen naar ons hotel wat ons dus weer geld gekost heeft €15!!

Ik eis de € 196,96 dat deze teruggestort word. Hierover nog niet gesproken te hebben over de rotdag die wij hebben gehad op vakantie en een dag wat plezier zou moeten hebben dit in een domper is veranderd!
Het is wel erg makkelijk om zo geld te kunnen incasseren van twee jong hardwerkende mensen. Het bedrijf op Kefalonia Greenmotion raad ik dan ook ten sterkste af!! Dat jullie hier nog zaken mee doen! Zo konden zij natuurlijk makkelijk de auto nog een keer door verhuren en dus twee keer het geld in hun zak steken! Belachelijk!

Diep teleurgesteld zijn wij en hebben het vertrouwen in jullie bedrijf verloren. Dit was de eerste keer dat wij überhaupt een auto gingen huren. Nu dus nooit meer hier.

Ik hoor graag een gepaste oplossing anders gaat dit bericht uit naar de groeten van MAX op landelijke televisie.

Sandy Kames en Marvin de Jong

PS. wij zijn nu weer terug van vakantie. Deze dag was echt een flop. Laat staan al die tijd en moeite die we deze dag hebben verspilt.

Ik zou tevreden zijn als er eens geluisterd naar ons word en het geld volledig word teruggestort! Geen auto is geen geld!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto europe

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto europe nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht sandykames

4 maanden geleden - Hallo word hier nog iets aangedaan? Inmiddels alweer 24 juli dus 12 dagen geleden.

Reactie van de melder van de klacht sandykames

4 maanden geleden - ???

Alle klachten die gemeld zijn door sandykames