Klacht: Op tijd retour aangemeld maar geen retour mogelijk!!!

op 20 juli 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik heb volgens het beleid van Zara binnen een maand mijn retouren aangemeld via internet op hun site. Na een aantal dagen had ik nog steeds geen mail van hun terug ontvangen met retour instructies. Hierop heb ik via de mail contact opgenomen met de klantenservice van Zara die mij doodleuk vertelde dat er in hun systeem geen retour van mij stond en dat retourneren nu niet meer mogelijk is.
Ik heb nota bene print van de geschiedenis van mijn laptop naar de klantenservice gemaild waaruit blijkt dat ik toch echt mijn retouren heb aangemeld maar de klantenservice is nog niet eens bereid om te zoeken naar een oplossing. Ik word voor leugenaar uitgemaakt en blijf nu dus zitten met kleding die mijn dochter niet past ter waarde van ruim € 130!!! Ik heb al veel online besteld en zelden problemen gehad maar indien er wel een probleem was werd er altijd goede service naar mij als klant verleend. Voor mij de 1e en gelijk ook de laatste keer dat ik iets besteld heb bij Zara!!!

Als ik gewoon mijn aangemelde retouren mag retourneren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JLO79