Klacht: Op mail wordt niet meer gereageerd; toegezegde terugbetaling blijft achterwege

op 27 april 2020 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 maart is toegezegd dat ik een terugbetaling zou krijgen van een door de luchtvaartmaatschappij geannuleerde vliegreis. Daarna heb ik, ondanks herhaaldelijk mailen, geen enkele reactie meer gekregen over de procedure en verwachte termijn van terugbetaling.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat Vliegwinkel de betaalde reiskosten terugstort op mijn rekening, zoals toegezegd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vliegwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vliegwinkel.nl

Heeft op 18 mei 2020 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste H. Mesker,

Wat vervelend dat je geen reactie meer hebt ontvangen op jouw e-mails. Onze excuses daarvoor. Vanwege de Corona situatie ontvangen wij een hoger volume in aantal e-mails, waardoor de reactietijd langer duurt. Wij proberen iedereen zo spoedig mogelijk te helpen.

De restitutie aanvraag staat in behandeling. Ik heb een e-mail ter bevestiging naar je verstuurd.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Vliegwinkel Klantenservice
Taina

Alle klachten die gemeld zijn door H. Mesker