Mijn Klacht:
Waarschijnlijk de zoveelste klacht over de op is op acties. Om negen uur s’morgens is alles al uitverkocht. Moet ik vrijdag a.s.om acht uur voor de winkel staan voor de aanbieding biefstuk? De supermarkt aan de Rijksstraatweg in Heemskerk begrijpt de actie zelfs ook niet. Het is te zot voor woorden dat een klant zoals ik die al vijftig jaar in de winkel kom niet van de aanbieding gebruik kan maken.
Op is op is prima, maar zorg dan wel als AH dat er ruim voldoende is.
Ik ben erg teleurgesteld.
Gewenste Oplossing:
Ruim voldoende bestellen!

