Klacht: Op groupdeal aangeschafte tablet functioneert niet goed

op 01 september 2015 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mevrouw/mijnheer,

Op 30-05-2014 is er een bedrag van € 106.75 van mijn rekening afgeschreven voor de bestelling van een tablet.tablet is anderhalf à 2 maanden later geleverd.

Op mijn afschrift staan de volgende gegevens:
Stichting Escrow Ice Pay
omschrijving: speun GS2012189
Rek. NL34Deut0499438906
Internetbankieren
Bestelling Groupdeal
Kenmerk 1150000300065007

Ik heb een klacht over het geleverde.
De aansluiting met het bijgeleverde toetsenbord is niet goed (hapert).
De GPS-functie werkt niet.
Zo heb ik een ANWB waterkaart aangeschaft maar op deze tablet werkt het niet. Locatie kan niet bepaald worden. Wel als tablet met wifi verbonden is. De GPS-functie hoort ook zonder internetverbinding te werken maar op deze tablet is dat niet mogelijk.

Bij voorbaat dank,

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik uw adresgegevens ontvang, de tablet ongefrankeerd kan verzenden, de tablet gerepareerd of vervangen wordt en ik deze spoedig terug ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 07 september 2015 om 09:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Barendregt,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het erg vervelend dat uw product niet meer naar behoren werkt.

Dit betreft echter een garantie kwestie. De garantie loopt altijd via de leverancier. Om deze reden hebben wij uw klacht doorgezonden naar de leverancier en hen verzocht om zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Het GroupDeal Team

Alle klachten die gemeld zijn door lex barendregt