Klacht: op feestdag geen abonnement

op 04 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag ( 5 mei 2016 00:10 ) probeerde ik in te checken met mijn OV chipkaart in de laatste bus naar huis. op mijn OV chipkaart staat een abbonement waarmee ik doordeweeks kan reizen met de bus. Omdat het vandaag 5 mei is werkte mijn abonnement blijkbaar niet, dit stond nergens aangegeven en ik ben hier onvoldoende/niet voor gewaarschuwd door Arriva. Dit vind ik een slechte zaak en ik voel mij afgezet omdat ik hierdoor een kaartje heb moeten kopen terwijl ik al 40 euro per maand betaal aan het abonnement voor de bus. Het kaartje kost maar 3.70 maar ik heb dit moeten lenen van een wildvreemde. Vinden jullie dit normaal bij Arriva?…

Graag heb ik een excuusmail/brief van Arriva, het geld wat ik aan het kaartje heb betaald terug (€3.70) en ik wil dat arriva dit beter duidelijk maakt aan andere reizigers om ongemakken zoals deze in de toekomst te voorkomen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 mei 2016 om 10:10 geantwoord

Hallo Joey,

Bedankt voor je bericht. Ik kan met dit OV Chipkaartnummer helaas geen gegevens vinden. Ik weet daarom niet precies welk abonnement dit betreft en of deze al dan niet geldig is op feestdagen.

Hoewel ik je niet kan garanderen of je, je geld uiteindelijk terugkrijgt, is mijn advies toch om via deze link een restitutieverzoek in te dienen: https://www.arriva.nl/zuidholland/service-contact/contact.htm

We bieden je onze excuses aan voor het ervaren ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door JoeyvdBroek