Klacht: op afgesproken datum geen mobiele verbinding ging 15 werkdagen duren

op 27 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op afgesproken datum geen verbinding en aangezien ik geen vaste telefoon heb is dit enige middel om bereikbaar te zijn voor mijn werk en oproep in noodgevallen in ziekenhuis.
15 werkdagen ging dit duren.
Geen oplosssing aangedragen door medewerkster.
Ik zou gebeld worden als het netwerk weer zou werken.
tot op heden niet gebeld en bij toeval kwam ik erachter dat mijn mobiel weer gebruikt kon worden.
Elke medewerker zegd wat anders.
wij hebben zelf een oplossing moeten zoeken om tijdelijk een andere nummer aan te schaffen.
Ik heb vele uren bij mijn kinderen gezeten om mijn telefonische zaken af te handelen met vaste telefoon, omdat prepad wel erg kosbaar zou gaan worden.
Ik heb bij mijnn kinderen gezeten, want ik moet maar afwachten wat jullie vergoeden daar kreeg ik ook geen duidelijkheid over van de medewerkers.

Ik zou tevreden zijn als ik gebeld zou worden en jullie met een schade vergoeding komen.
Het is belachelijk dat jullie de fout maken en ik dit allemaal moet ondernemen.
Dat behoren jullie te doen.
Na 1 week kreeg ik een tevredenheids onderzoek terwijl ik nog geen aansluiting had wegens jullie fout.
Die heb ik ook ingevuld, maar ook tot op heden niet terug gebeld.
Vele beloftes, maar tot op heden weingi van waar gemaakt.
Ik ben zeker tot op heden niet tevreden over tele-2 en dat is jammer en hoop dat het snel zal worden opgelost zodat ik positief de komende twee jaar met jullie verder kan.

Dit kost ook allemaal tijd die niet nodig zou moeten zijn!!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeannette de Caluwe