Klacht: Oorknopjes die bij iedere keer dragen los van de steker komen en weer gerepareerd moeten worden!

op 21 mei 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

Ik heb vorig jaar voor mijn verjaardag van mijn 85 jarige moeder oorknopjes op steker gekregen met een parel. Na de eerste keer dragen liet de parel al los bij het uitdoen. Terug naar Lucardi om deze te laten zien. De medewerkster heeft de parel weer aan de steker geplakt. Na de tweede keer te oorknopjes weer in en uit te doen exact hetzelfde probleem. Dus weer terug naar de winkel. Opnieuw werd het oorknopje gelijmd met dit verschil dat ik nu € 5,00 moest betalen omdat de garantie was verlopen. Na de derde keer de oorknopjes te hebben gedragen weer hetzelfde probleem en nu ben ik het meer dan zat! Ik heb gevraagd aan de medewerkster of dit normaal is dat na 1x dragen de parel al loslaat van de steker. Ik kreeg als antwoordt dat zij niet kon zien dat ik de oorknopjes pas 1x had gedragen. Zij had mij ook gewoon kunnen geloven dat als ik terugkom en dit als klant meld dat dit de waarheid zou kunnen zijn. Ik heb in ieder geval niet de intentie de boel op te lichten terwijl de verkoopster mij wel deze indruk gaf. Ik heb tevens gevraagd toen er dan nog garantie op de oorknopjes zat mij na 1x dragen gewoon een nieuw paar te geven. Dit was niet mogelijk. Nu ben ik de verliezer en Lucardi indirect ook. Ik zal na deze slechte service nooit meer iets bij Lucardi kopen en dit incident aan iedereen die het horen wil doorvertellen. Ik verwacht van Lucardi dat die mijn klacht serieus neemt en met een heel goed antwoordt naar mij als klant komt!!!

Ik verwacht dat Lucardi mijn klacht serieus neemt en mij gewoon een nieuwe set oorstekertjes aanbied! Ik heb er nog geen dag van kunnen genieten!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid Jahn