Klacht: Oorgaatjes verkeerd

op 01 juni 2017 over Lucardi in de categorie Juweliers

Ik heb gister oorgaatjes geprikt bij lucardi beurs. Ik ging akkoord met de puntjes, maar thuis aangekomen zie ik in de grote spiegel dat ze hoog en laag zitten. Vanochtend gelijk gebeld naar het filiaal, waar ik gelijk te horen kreeg dat ik het opnieuw moest laten schieten op eigen kosten. Daarna heb ik gebeld naar de klantenservice die me zeggen om langs te gaan als het niet op de puntjes is geschoten. Maar zij kon niks voor mij betekenen ondat zij er niet bij is geweest, dus word ik weer doorgestuurd naar het filiaal. Waarvoor bestaat klantenservice en klachtenregeling nou? Weer teruggebeld naar het filiaal en kreeg ik iemand anders aan de lijn die net binnen was. Die zegt gelijk dat ik een papiertje ondertekend had. Ook aangegeven dat het niet op de puntjes is geschoten, zegt zij dat ik het zelf had moeten controleren. Dus blijkbaar niet de persoon die schiet. Ze bleef erbij dat de verantwoordelijkheid bij mij zat en dat ik ermee akkoord was. Maar de vrouw gister zei dat ik niet aan mn oren mocht zitten en de vrouw aan de telefoon zei dat t wel mocht om te controleren. Dus met andere woorden, de verantwoordelijk word steeds op mij geschoven. Voor wat heb ik nu betaald dan?

Kosteloos opnieuw schieten of in ieder geval mn geld terug

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lucardi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lucardi

Heeft op 17 juli 2017 om 11:41 geantwoord

Beste,

Wat jammer dat je deze ervaring hebt opgedaan bij Lucardi! Na aanleiding van je bericht willen wij je vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan door een mail te sturen naar info@lucardi.nl. Onze collega's daar zullen je bericht verder in behandeling nemen.

Ik hoop je voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,
Lucardi Juweliers