Klacht: Oorbellen waarvan steentjes keer op keer loslaten

op 05 september 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

Vorig jaar heb ik voor kerst van mijn moeder een setje van mijn moeder gekregen waaronder oorbellen . De oorbellen verkleuren en de steentjes laten los . Ben bij de winkel geweest daar zij mevrouw gelijk ja dat komt door het gebruik van haarlak . Ik heb lang haar en ik gebruik daarbij geen haarlak , maar in iedergeval zij ik ik heb de bon niet meer dus als je ze normaal zou kunnen maken zou dat fijn zijn . Dat hebben ze dus gedaan dat dacht ik tenminste want bij het ophalen van de oorbellen waren ze alweer los gelaten dus ze heeft ze gehouden bij de winkel en mij gebeld wanneer ik ze weer op kon halen . Paar dagen later heb ik de oorbellen weer opgehaald en zag tot mijn schrik dat er nog steentjes miste en het alweer was losgelaten . Enigste wat zij voor mij kon beteken was dat ze het lijmde en ik het gelijmd en al mee na huis moest nemen . Ik ben er echt een beetje klaar mee heb heel veel bij lucardi gekocht maar wat ik ook koop alles waar strass steentjes in zitten laat los , ik begrijp dat dit een keer kan voorkomen maar bij oorbellen armband ketting en ring vind ik wel heel veel . Daarbij blijkt dus dat de kwaliteit heel slecht is terwijl je er genoeg voor betaald

Ik zou me geld terug willen of gewoon een paar oorbellen waar de steentjes niet uit vallen maar ben in middels het vertrouwen in lucardi Zwolle kwijt geraakt .

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mel1994