Klacht: Oorbellen stuk

op 08 september 2016 over Buddha to Buddha in de categorie Mode

Heb nieuwe oorbellen van buddha to buddha heb ze al een tijdje net probeerde ik ze in te doen kijken of het bij me outfit staat breekt opeens het ijzertje waar je hem mee je oor in doet
Zo verdrietig heb geen bon ik wil eigelijk zo snel mogelijk nieuwe door hun vergoed wat moet ik doen IK WIL NIEUWE OF ME GELD TERUG

Als ik nieuwe krijg opgestuurd ik heb ben small oorbellen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Buddha to Buddha

Reactie van de melder van de klacht Madelonbuddhatobuddha

8 maanden geleden - Hoi buddha to buddha Ik heb al sins kerst mijn buddha to buddha oorbellen ben er super blij mee. Wat er dus net gebeurde wou ze uit doen en toen brak het steeltje af wat je in je oor doet. Ben hier zo verdrietig om Ik snap niet hoe dit kan gebeuren ga altijd goed met me spullen om. Zeker met duurdere dingen zoals dit. Dus vind het een beetje apart hoe dit zomaar kapot kan gaan. Heb niet veel tijd zelf dus dacht het zo te doen. Heb meerdere berichten over het oorbel probleem gehoord. Ik vind dit zo jammer ik heb de oorbellen gekocht bij blitz in zoetermeer. Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen dat ik snel weer nieuwe heb. Ik zou akkoord gaan met een nieuw paar of reparatie van allebij de steeltjes want de andere is ook gebogen . Groeten Madelon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Buddha to Buddha nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Madelonbuddhatobuddha