Klacht: ook vervangen laptop harde schijf kapot

op 16 juli 2012 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Ik heb een aangetekende brief gestuurd naar Dell op 9 juni, waarin alles duidelijk staat. Tot op heden (16 juli) heb ik hierop geen reactie gehad!
Zuidlaren, 9 juni 2012
Mw. M van der Veen (e.v. C. van der Veen)
Schutsweg 18
9471 ES Zuidlaren
0505420693
Betreft: Officiele klacht aan Dell over levering en afhandeling laptop
Beste heer, mevrouw
Ik stuur deze brief aangetekend om dat ik geen klant meer wilt blijven bij Dell, ik wil graag mijn geld retour en vind dat ik daar ook reden toe heb. Dit zal ik hieronder toelichten.
In december heb ik een laptop gekocht bij jullie, die begin maart ineens vast liep. Na het bellen met de technische afdeling bleek voor de 1e keer de harde schijf kapot. Aangezien dit vrij snel na aankoop gebeurde, viel het onder de garantie maar zouden de kosten van een monteur aan huis voor mij. Ik koos ervoor de laptop op te laten halen, daar ik het onterecht vind dat ik als klant voor die kosten moest opdraaien.
Na terugkomst van mijn laptop eind maart crashte hij vrijwel direkt met het zelfde euvel, voor de 2e keer de harde schijf. Het zou zeer ongebruikelijk zijn dat dit gebeurde, maar helaas gebeurde het bij mij. Ook deze keer waren de kosten voor de monteur aan huis voor mij, en koos ik om dezelfde reden weer voor ophalen van de laptop.
OP 20 april had ik de laptop nog geen week retour, crashte de harde schijf voor de 3e keer! Na mijn aandringen en overleg op de afdeling, kwam het aanbod van de monteur aan huis die de harde schijf zou vervangen. Helaas was een belangrijke disk vergeten, waardoor we nog niet van internet gebruik konden maken. De disk moest opgestuurd en vrijdag 27 april heb ik mbv een van de medewerkers het in orde gemaakt. Het leek allemaal weer te werken…..
Zondag 29 april, nog geen twee dagen later gebeurde voor de 4e keer dat de harde schijf crashte!
Eindelijk waren we het eens dat dit echt niet kon, en werd ons een ander aanbod gedaan.
In de eerste week van mei is er contact geweest over de levering en kwam de andere laptop.
Ik moet zeggen dat ik hem niet veel gebruikt heb, omdat vertrouwen moet groeien en dat was natuurlijk aardig geschaadt.
Afgelopen donderdag 7 juni, nog geen maand nadat we deze nieuwe in gebruik hebben genomen liep ook deze vast.
Hoe groot is dan de desillusie nu blijkt (na telefonisch contact met Dell op vrijdag 8 juni) dat ook nu de harde schijf is gecrash van de nieuw geleverde laptop!

Het voorstel werd gedaan door de technische afdeling om de laptop te repareren……
Nou, dank u. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in een goede afloop en afhandeling of belangrijker nog dat Dell mij een goed werkende laptop levert!
Als ik kijk naar de afgelopen maanden:
Hoeveel belkosten heb ik gemaakt…
Hoe weinig gebruik kunnen maken van de laptop….hij was meer stuk en in afwachting van reparatie dan dat hij werkte
Hoeveel tijd wachten en thuis zijn voor een koerier die de laptop komt halen/brengen…je moet er de hele dag voor thuis blijven
Hoeveel tijd en energie kost dit?

Dus Dell, haalt u alstublieft de twee laptops op (de eerste zou maandag 12 mei opgehaald worden, dit is niet gebeurt, die staat hier nog klaar voor vertrek) en geef mij mijn geld terug.
Dan is het wat mij betreft netjes afgehandeld.
In afwachting van uw reactie,

Vriendelijke groet,

Miriam van der Veen

Geld retour en laptops retour naar Dell

Alle klachten die gemeld zijn door cormiriam