Klacht: Ook opgelicht door firefly, ondertekend voor iets wat in orde zou zijn.

op 19 juni 2016 over Firefly autoverhuur in de categorie Verhuur

Uiteindelijk zie ik dat ik idd getekend heb voor ‘geschatte kosten’. Schandalig. Via rentalcars geboekt. Kosten vooruitbetaald, behalve de navigatie. Ik vind het nu ik alle klachten over firefly heb gelezen ook onvoorstelbaar dat rentalcars nog steeds bij hen laat huren. Maar goed, firefly heeft me benzine in rekening gebracht bij een afgetankte tank en extra kosten voor scdw en taxable charges…. In totaal een 314,31 extra – 67,50 voor de navigatie die ik idd nog zou betalen. Ze waren aan het kloten met de navigatie. Het nummer dat erop stond bij inlevering, was niet het nummer dat in het systeem stond. Ik had een vliegtuig te halen. Kon het formulier alvast tekenen. In dezelfde week nog 314,31 armer.

Als rentalcars niet meer doorleid naar firefly en firefly hier verantwoordelijk voor wordt gesteld. Schandalig dat dit soort maatschappijen als optie blijven bestaan vanuit andere kanalen dan hun rechstreekse eigen. Het geld verwachtbik maar niet meer, alhoewel dat natuurlijk super fijn zou zijn.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Firefly autoverhuur

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Firefly autoverhuur nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carlien Rouschop