Klacht: Ook eens positief nieuws

op 10 juli 2012 over Swiss Sense in de categorie Bedden

We hebben een boxspring gekocht in het filiaal in Heerlen. Levertijd 14-16 weken. Dat is lang, maar oke. Tegen het tijdpunt van leveren enkele malen telefonisch contact gehad en tot overmaat van ramp zouden er minimaal 5 weken extra levertijd bijkomen. Contact opgenomen in het filliaal waar het bed werd aangeschaft. Hun hebben contact gezocht met Swiss Sense klantenservice. Zouden teruggebeld worden. Aangezien de vele negatieve berichtgevingen hier, kreeg ik via de dame in Heerlen het verzoek om contact op te nemen met een aan mij doorgegeven naam. Dit geprobeerd maar helaas, op het tijdstip van bellen was de contactpersoon niet aanwezig. De jongen aan de andere kant van de lijn, welke mij vriendelijk te woord stond, ging de orderstatus bekijken en zag dat er nog een bed stond, onze versie die geannuleerd was en ging kijken wat hij voor ons kon doen. Binnen een uur een telefoontje terug dat ik contact kon opnemen met de afdeling die het transport en het leveren regelt. Donderdag’s gebeld, afgelopen maandag is het bed, 1 week voor het verstrijken van de eerste afgesproken levertijd bezorgd. We slapen heerlijk en ik vind het dan ook zo eerlijk om Swiss Sense dan ook eens positief in het daglicht te stellen.

Bericht van Swiss Sense

5 jaren geleden - Bedankt voor uw positieve respons! Webcare Swiss Sense