Klacht: onzichtbare knopjes

op 23 juni 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorig jaar mei een senseo twist purple gekocht bij Blokker en de bedieningsknopjes zijn onzichtbaar geworden. Het bedienen is hierdoor erg moeilijk en lukt soms helemaal niet. Dit valt me erg tegen en had liever mijn oude senseo gehouden, die ook nog eens veel romiger koffie zette.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er na 20 x drukken toch een bakkie verschijnt, vooral op de vroege morgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door farmar1967