Klacht: Onwetendheid buschauffeur

op 23 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik plan dagelijks de route met de bus voor mijn dochter, meestal is het dezelfde route maar nu moest ze stage gaan lopen bij huize Elisabeth in Vught.
Opgezocht ; 8:16 vertrek schanswetering – 8:46 aankomst bushalte Elisabeth straat. Mijn dochter heeft n beperking en is heel onzeker en angstig dus gezegd ; vraag aan de buschauffeur of hij aangeeft wanneer je eruit moet. Hij weet t niet , paniek in de bus bij mijn dochter of ze er is weet ik nog niet maar sorry hoor is volgens mij kleine moeite om dat even te doen. En is niet de eerste keer dat ze afgewimpeld word.

Als de chauffeurs weten wat en waar ze rijden en zo de klant gewoon kunnen vertellen waar ze er uit moeten of wanneer er n andere bus komt

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 week geleden - Goedemiddag, Jammer om te lezen dat je dochter vanochtend een minder prettige reiservaring heeft gehad. Kun je mij nog aangeven om welke buslijn het hier gaat? Dan maak ik melding van dit voorval in de regio zodat dit intern besproken wordt. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 november 2016 om 07:51 geantwoord

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door E.Verhoeven