Klacht: Onvriendelijke verkoper

op 14 februari 2018 over Expert in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde even snel oortjes halen bij Expert Wisker in IJmuiden voordat ik op vakantie ging. Dat ik binnen kwam was de verkoper schaatsen aan het kijken via een van de tv’s, nadat ik na binnen liep vroeg ik om oortjes geschikt voor apple. Die had hij niet zei die, waarop ik zei dat ik bedoelde dat het geen in ear dopjes waren maar normale. De verkoper wilde mij vervolgens geen oordopjes verkopen omdat hij teveel klachten krijgt omdat wij er vanuit gaan dat de kwaliteit heel hoog is?(maar je weet alleen dat ik geen in-ear oordopjes zoek dus hoe kan je dat weten?)

Waarop ik antwoorden ik wil gewoon normale oortjes… vervolgens vertelt de verkoper dat mensen zoals mij dan terug komen met een aangebroken verpakking om ze terug te brengen en dat hij dan ruzie moet maken bij de balie. ( dus je wilt me eigenlijk vertellen dat je shit verkoopt)

Hij bleef ook voor me staan terwijl ik zelf even naar de oortjes wilde gaan kijken?

Vervolgens wilde die wel samen gaan kijken zag ik meteen de oortjes die ik wilde hebben. Vroeg ik aan de man zijn dit uit deze 3 de beste hij zegt ja.

Gepakt en afgerekend

Hij zei; zijn we er toch nog samen uitgekomen

Als een klant moet door drammen voor een product wat voor verkoper ben je dan. We zijn er niet samen uitgekomen, ik heb gewoon moeten zeuren om een heel simpel product bij een chagerijnige verkoper.

Ik heb nog nooit zo’n onvriendelijke verkoper gezien in m’n leven. Ik kom hier nooit meer terug.

Gewenste Oplossing:

Exucces van de man die me onbeschoft heeft behandeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Expert over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

19 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Expert in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

18 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Expert een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Expert

Heeft op 23 februari 2018 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Maxime,
Onze excuses voor hetgeen u heeft ervaren in deze Expertwinkel. Wij hebben hierover navraag gedaan bij de betreffende winkel. Zij hebben dit met het team besproken, maar zij kunnen zich deze situatie echter niet herinneren. Zij vinden het erg vervelend uw ervaring te lezen, het is geenzins hun intensie geweest u op deze manier te benaderen. Ook zij bieden u hiervoor hun welgemeende excuses aan.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Expert Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Maximevdb